Jste zde

Dotazník spokojenosti 2016

Napsal uživatel admin dne 18 Říjen, 2014 - 16:30.

Vážený zákazníku,

ČMI jako národní metrologický orgán ČR poskytuje celou škálu služeb v oblasti metrologie. Naší snahou je trvale pečovat o spokojenost svých zákazníků s kvalitou i rozsahem služeb, s logistikou těchto služeb, ale i s chováním pracovníků ČMI k Vám, zákazníkům. K usilování o dosažení tohoto cíle se neobejdeme bez zpětné vazby od Vás, a proto si Vás dovolujeme požádat o spolupráci vyplněním následujícího dotazníku. Je-li ve Vašem případě platných více odpovědí, vyznačte všechny. Předem Vám děkujeme za čas věnovaný vyplnění.

S pozdravem
Váš Český metrologický institut

Údaje o respondentovi
Hlavní činnost Vaší instituce je:
Využíváte tyto služby poskytované od ČMI:
Hodnocení pracoviště

ohodnoťte služby vybraného pracoviště v následujících parametrech; hodnoťte známkami výborně až dostatečně

výborněvelmi dobředobředostatečně
Kvalita služby, odborná způsobilost pracovníků a jejich jednání, přístupnost kontaktní osoby ČMI, forma a obsah výstupu
Cena poskytovaných služeb
Dodací lhůta (rychlost odezvy, časová flexibilita pracovníků ČMI, splnění požadavku v termínu)
Doba fakturace
Hodnocení druhého pracoviště

ohodnoťte služby vybraného pracoviště v následujících parametrech; hodnoťte známkami výborně až dostatečně

výborněvelmi dobředobředostatečně
Kvalita služby, odborná způsobilost pracovníků a jejich jednání, přístupnost kontaktní osoby ČMI, forma a obsah výstupu
Cena poskytovaných služeb
Dodací lhůta (rychlost odezvy, časová flexibilita pracovníků ČMI, splnění požadavku v termínu)
Doba fakturace
Hodnocení třetího pracoviště

ohodnoťte služby vybraného pracoviště v následujících parametrech; hodnoťte známkami výborně až dostatečně

výborněvelmi dobředobředostatečně
Kvalita služby, odborná způsobilost pracovníků a jejich jednání, přístupnost kontaktní osoby ČMI, forma a obsah výstupu
Cena poskytovaných služeb
Dodací lhůta (rychlost odezvy, časová flexibilita pracovníků ČMI, splnění požadavku v termínu)
Doba fakturace
Hodnocení čtvrtého pracoviště

ohodnoťte služby vybraného pracoviště v následujících parametrech; hodnoťte známkami výborně až dostatečně

výborněvelmi dobředobředostatečně
Kvalita služby, odborná způsobilost pracovníků a jejich jednání, přístupnost kontaktní osoby ČMI, forma a obsah výstupu
Cena poskytovaných služeb
Dodací lhůta (rychlost odezvy, časová flexibilita pracovníků ČMI, splnění požadavku v termínu)
Doba fakturace
Hodnocení pátého pracoviště

ohodnoťte služby vybraného pracoviště v následujících parametrech; hodnoťte známkami výborně až dostatečně

výborněvelmi dobředobředostatečně
Kvalita služby, odborná způsobilost pracovníků a jejich jednání, přístupnost kontaktní osoby ČMI, forma a obsah výstupu
Cena poskytovaných služeb
Dodací lhůta (rychlost odezvy, časová flexibilita pracovníků ČMI, splnění požadavku v termínu)
Doba fakturace
Dodací doba
Vaše připomínky, návrhy na rozšíření či vylepšení služeb ČMI, jiná sdělení: