Česky English
ČMI Český metrologický institut
kolaz
Úřední deska Kontakty Potřebuji si vyřídit Veřejné zakázky Časté dotazy Odborné akce
Přehled počtu SMS jímž byla udělena autorizace

 

Průzkum potřeb zákazníků  

Průzkum potřeb zákazníků provádějí soustavně všechna pracoviště institutu a to jak z hlediska okamžité potřeby, tak z hlediska perspektivního rozvoje technických prostředků.

Průzkum se periodicky uskutečňuje zasíláním dotazníku známým a předpokládaným uživatelům služeb ČMI. Vaše nové požadavky na provedení nebo modifikaci služby adresujte, prosím, kterémukoliv pracovišti institutu nebo přímo útvaru marketingu a služeb . Pokud si budete přát, můžete pro své sdělení použít také jednoduchého dotazníku, který je zde je k dispozici ke stažení. Budeme vám zavázáni za jeho vyplnění a odeslání.

Pro informaci  je k dispozici také záznam námětů , které byly získávány v programu Measurement Foresight . Tato akce je ukončena a vyhodnocena. Záznamy jsou zde ponechány pro informaci, ale dále se již neaktualizují.

 

  Průzkum spokojenosti zákazníků

ČMI jako národní metrologický orgán ČR poskytuje celou škálu služeb v oblasti metrologie. Naší snahou je trvale pečovat o spokojenost svých zákazníků s kvalitou i rozsahem služeb, s logistikou těchto služeb, ale i s chováním pracovníků ČMI k Vám, zákazníkům. K usilování o dosažení tohoto cíle se neobejdeme bez zpětné vazby od Vás, a proto si Vás dovolujeme požádat o spolupráci vyplněním následujícího dotazníku. Je-li ve Vašem případě platných více odpovědí, vyznačte všechny.

Své vyjádření můžete zaslat na adresu manažerky kvality Ing. J. Meistrové (viz níže).

Úplný průzkum spokojenosti zákazníků se provádí pomocí dotazníku. Předem děkujeme za pozornost, kterou vyplnění dotazníku věnujete. Jeho formulář je možno stáhnout zde .

Poskytnuté údaje samozřejmě považujeme za důvěrné.

Vyplněný dotazník prosíme zaslat e-mailem na adresu kvalita@cmi.cz  nebo případně poštou na adresu:

Český metrologický institut

Úsek fundamentální metrologie

Ing. Jana Meistrová

Hvožďanská 2053/3

148 00  Praha 4.

 

  Vyhodnocení průzkumu spokojenosti zákazníků

ČMI každoročně vyhodnocuje zpětnou vazbu zákazníků. Výsledky průzkumu za rok 2007, 2008, 2009 a 2010 naleznete zde:

-          spokojenost s kvalitou, cenou, rozsahem ,

-          spokojenost se službami ČMI ,

-          dostupnost informací ,

-          oblasti vzdělávání, outsourcing .

 

 

poslední aktualizace: 04.03.2014
rubrika (viz kontakty): jakost
dokument: 0036-IU-C
verze pro tisk: zobrazit
design: Perfect System, s.r.o.(c) Perfect System, s.r.o. 2002-2014